Ελευθέρα Αποστολική Εκκλησία Πεντηκοστής Ρεθύμνου

Η φωνή της Αγάπης Του στο Ρέθυμνο

Αναζήτηση

Πρόσφατα Κηρύγματα

Δαμιανάκης Γ. Ιωάννης ιζ'


Ιωάννης ιβ'


Ζαχαρίας θ' - Ματθαίος κα'

ΑΚΟΥΣΤΕ LIVE


Ακούστε Ζωντανά τα Κηρύγματα στην
Ελευθέρα Αποστολική Εκκλησία Πεντηκοστής Ρεθύμνου!

Συνδεθείτε στην σελίδα μας κάθε:
Τετάρτη          : 8.00 - 9.00 μ.μ.
Παρασκευή   : 8.00 - 9.00 μ.μ.
Κυριακή         : 11.00 - 12.00 π.μ.

Ακούστε Ζωντανά τα Κηρύγματα στην 
Ελευθέρα Αποστολική Εκκλησία Πεντηκοστής Ρεθύμνου!

Συνδεθείτε στην σελίδα μας κάθε:
Τετάρτη          : 8.00 - 9.00 μ.μ.
Παρασκευή   : 8.00 - 9.00 μ.μ.
Κυριακή         : 11.00 - 12.00 π.μ. 

ΠΩΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ LIVE RADIO:

  1. Πατήστε PLAY στην κορυφή της σελίδας μας.
    (Αν η αναμετάδοση δεν αρχίζει, δοκιμάστε να πατήσετε ανανέωση στην σελίδα).
     
    ή

  2. Ακολουθήστε μας στην σελίδα www.mixlrhttp://mixlr.com/loveofgod/Συνδεθείτε με τον λογαριασμό του facebook σας, πατήστε FOLLOW και συνομιλήστε μαζί μας στο Live Chat.

Από κινητό τηλέφωνο Android ή IOS:

Κατεβάστε την εφαρμογή Mixlr και αναζητήστε το loveofgod. Πατήστε FOLLOW για να μας αποθηκεύσετε, ακούστε Live και στείλετε μηνύματα στο Live Chat!

 

Εγκυκλοπαίδεια

Αρειανισμός

Αιρετική χριστιανική διδασκαλία που εμφανίστηκε στις αρχές του 4ου αιώνα μ.Χ. Θεωρείται μία από τις 3 μεγαλύτερες χριστιανικές αιρέσεις, μαζί με τον Νεστοριανισμό (εμφανίστηκε τον 5ο αιώνα μ.Χ. και υποστήριζε ότι ο Ιησούς υπήρξε ως δύο πρόσωπα, ο άνθρωπος και ο θεϊκός Γιος του Θεού, κι όχι ως ενιαίο πρόσωπο) και τον Μονοφυσιτισμό (εμφανίστηκε τον 5ο αιώνα μ.Χ. θεωρώντας ότι η θεϊκή φύση του Χριστού υπερίσχυε της ανθρώπινης).

Οι θεολογικές θέσεις του Αρειανισμού  έγιναν γνωστές το 319 μΧ από τον θεολόγο Άρειο (260 – 336 μΧ), ο οποίος έζησε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Ο Άρειος ήταν δεινός ομιλητής, ιδιαίτερα μορφωμένος και με μεγάλη επιρροή στην τοπική εκκλησία, σαφώς επηρεασμένος όμως από την αριστοτελική φιλοσοφία και τις απόψεις  του Ωριγένη (185 – 251 μ.Χ.) που υποστήριζε ότι ο Υιός είναι κατώτερος στην εξουσία σε σχέση με τον Πατέρα,  απέρριψε την θεϊκή υπόσταση του Ιησού, τον οποίο θεωρούσε γέννημα ή κτίσμα του Θεού και άρα όχι κατ΄ ουσίαν Θεό, ο οποίος είναι μοναδικός, αγέννητος, άναρχος και αιώνιος.  Δίδασκε ακόμη ότι ο Χριστός βρέθηκε στην θέση του Υιού του Θεού, επειδή ο Θεός τον αναβάθμισε εκεί έχοντας προβλέψει ότι θα σταθεί μέχρι το τέλος τελείως δίκαιος.

Περισσότερα...