Ελευθέρα Αποστολική Εκκλησία Πεντηκοστής Ρεθύμνου

Η φωνή της Αγάπης Του στο Ρέθυμνο

Αναζήτηση

Πρόσφατα Κηρύγματα

Δαμιανάκης Γ. Ιωάννης ιζ'


Ιωάννης ιβ'


Ζαχαρίας θ' - Ματθαίος κα'

Εργάτης της ΕΑΕΠ Ρεθύμνου

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Λούτσα το 1962. Αναγεννήθηκε το 1981 στην Κεντρική Εκκλησία των Αθηνών, όπου και γνώρισε την αδελφή Μάχη Αναγνωστάκη με καταγωγή από το Ρέθυμνο, με την οποία παντρεύτηκαν το 1987 και απέκτησαν 3 κόρες.

Το 1989 χειροτονήθηκε διάκονος της Ελευθέρας Αποστολικής Εκκλησίας Πεντηκοστής Αθηνών, και το 1990 στην ίδια εκκλησία, πρεσβύτερος. 

Το 1996 μετακόμισαν οικογενειακώς στην Κρήτη, κι ο αδελφός ανάλαβε Επίσκοπος της Εκκλησίας των Χανιών, την οποία και υπηρετούσε για περίπου 10 χρόνια, μέχρι την επιστροφή του στην Αθήνα, ενώ στην ίδια περίοδο εξυπηρετούσε και ανάγκες της τοπικής Εκκλησίας του Ρεθύμνου. 

Στην τοπική εκκλησία του Ρεθύμνου υπηρετεί μόνιμα από το 2011, μετά την οριστική επιστροφή του στην πόλη του Ρεθύμνου. 

Τίτλος Scripture Ημερομηνία Series
Ιωάννης ιζ' John 17 2016-04-15 Κηρύγματα
Τιμόθεος β β' 2 Timothy 2 2016-04-01 Κηρύγματα
Ψαλμός ργ' Psalm 103 2016-02-19 Κηρύγματα
Ιωάννης γ' John 3:1 2015-12-25 Κηρύγματα
Ιωάννης ιδ' John 14 2015-11-06 Κηρύγματα
Προς Εβραίους ι' (19) Hebrews 10:19 2015-10-09 Κηρύγματα
Μάρκος - Προς Ρωμαίους ιβ΄ Mark
Romans 12
2015-08-12 Επισκέπτες
Ά Κορινθίους ιβ' 1 Corinthians 12:1 2015-01-23 Κηρύγματα

Εγκυκλοπαίδεια

Αρειανισμός

Αιρετική χριστιανική διδασκαλία που εμφανίστηκε στις αρχές του 4ου αιώνα μ.Χ. Θεωρείται μία από τις 3 μεγαλύτερες χριστιανικές αιρέσεις, μαζί με τον Νεστοριανισμό (εμφανίστηκε τον 5ο αιώνα μ.Χ. και υποστήριζε ότι ο Ιησούς υπήρξε ως δύο πρόσωπα, ο άνθρωπος και ο θεϊκός Γιος του Θεού, κι όχι ως ενιαίο πρόσωπο) και τον Μονοφυσιτισμό (εμφανίστηκε τον 5ο αιώνα μ.Χ. θεωρώντας ότι η θεϊκή φύση του Χριστού υπερίσχυε της ανθρώπινης).

Οι θεολογικές θέσεις του Αρειανισμού  έγιναν γνωστές το 319 μΧ από τον θεολόγο Άρειο (260 – 336 μΧ), ο οποίος έζησε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Ο Άρειος ήταν δεινός ομιλητής, ιδιαίτερα μορφωμένος και με μεγάλη επιρροή στην τοπική εκκλησία, σαφώς επηρεασμένος όμως από την αριστοτελική φιλοσοφία και τις απόψεις  του Ωριγένη (185 – 251 μ.Χ.) που υποστήριζε ότι ο Υιός είναι κατώτερος στην εξουσία σε σχέση με τον Πατέρα,  απέρριψε την θεϊκή υπόσταση του Ιησού, τον οποίο θεωρούσε γέννημα ή κτίσμα του Θεού και άρα όχι κατ΄ ουσίαν Θεό, ο οποίος είναι μοναδικός, αγέννητος, άναρχος και αιώνιος.  Δίδασκε ακόμη ότι ο Χριστός βρέθηκε στην θέση του Υιού του Θεού, επειδή ο Θεός τον αναβάθμισε εκεί έχοντας προβλέψει ότι θα σταθεί μέχρι το τέλος τελείως δίκαιος.

Περισσότερα...