Ελευθέρα Αποστολική Εκκλησία Πεντηκοστής Ρεθύμνου

Η φωνή της Αγάπης Του στο Ρέθυμνο

Αναζήτηση

Πρόσφατα Κηρύγματα

Δαμιανάκης Γ. Ιωάννης ιζ'


Ιωάννης ιβ'


Ζαχαρίας θ' - Ματθαίος κα'

Εργάτης της ΕΑΕΠ Ρεθύμνου

Γεννήθηκε το 1966 στην Γερμανία και μεγάλωσε στην Αθήνα, όπου και αναγεννήθηκε το 1992 στην κεντρική εκκλησία της Ελευθέρας Αποστολικής Εκκλησίας Πεντηκοστής Αθηνών. Εκεί γνώρισε την αδελφή Ελένη Μυριοκεφαλιτάκη από την εκκλησία του Ρεθύμνου, και παντρεύτηκαν το 1993. 
Την τοπική εκκλησία την υπηρετεί από το 1996 που μετακόμισαν μόνιμα στο Ρέθυμνο.

Τίτλος Γραφή Ημερομηνία Σειρά
Ιωάννης ιβ' Ιωάννης 12:20 2016-04-27 Κηρύγματα
Χρονικον β ιδ'-ις' 2 Χρονικών 14
2 Χρονικών 16
2016-03-30 Κηρύγματα
Πράξεις των Αποστόλων ιβ' Πράξεις των Αποστόλων 12 2016-02-24 Κηρύγματα
Δανιήλ ς' Δανιήλ 6 2016-01-27 Κηρύγματα
Ψαλμός ογ' Ψαλμοί 73 2015-11-20 Κηρύγματα
Πράξεις των Αποστόλων ε' Πράξεις των Αποστόλων 5 2015-11-04 Κηρύγματα
Προς Κορινθίους ιγ' 1 Προς Κορινθίους 13 2015-08-14 Κηρύγματα
Λουκάς ιβ' 16 Λουκάς 12:16 2015-07-29 Κηρύγματα
Έξοδος β' Έξοδος 2:1 2015-04-29 Κηρύγματα
Ά Σαμουήλ γ 1 Σαμουήλ 3:1 2015-01-28 Κηρύγματα

Εγκυκλοπαίδεια

Αρειανισμός

Αιρετική χριστιανική διδασκαλία που εμφανίστηκε στις αρχές του 4ου αιώνα μ.Χ. Θεωρείται μία από τις 3 μεγαλύτερες χριστιανικές αιρέσεις, μαζί με τον Νεστοριανισμό (εμφανίστηκε τον 5ο αιώνα μ.Χ. και υποστήριζε ότι ο Ιησούς υπήρξε ως δύο πρόσωπα, ο άνθρωπος και ο θεϊκός Γιος του Θεού, κι όχι ως ενιαίο πρόσωπο) και τον Μονοφυσιτισμό (εμφανίστηκε τον 5ο αιώνα μ.Χ. θεωρώντας ότι η θεϊκή φύση του Χριστού υπερίσχυε της ανθρώπινης).

Οι θεολογικές θέσεις του Αρειανισμού  έγιναν γνωστές το 319 μΧ από τον θεολόγο Άρειο (260 – 336 μΧ), ο οποίος έζησε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Ο Άρειος ήταν δεινός ομιλητής, ιδιαίτερα μορφωμένος και με μεγάλη επιρροή στην τοπική εκκλησία, σαφώς επηρεασμένος όμως από την αριστοτελική φιλοσοφία και τις απόψεις  του Ωριγένη (185 – 251 μ.Χ.) που υποστήριζε ότι ο Υιός είναι κατώτερος στην εξουσία σε σχέση με τον Πατέρα,  απέρριψε την θεϊκή υπόσταση του Ιησού, τον οποίο θεωρούσε γέννημα ή κτίσμα του Θεού και άρα όχι κατ΄ ουσίαν Θεό, ο οποίος είναι μοναδικός, αγέννητος, άναρχος και αιώνιος.  Δίδασκε ακόμη ότι ο Χριστός βρέθηκε στην θέση του Υιού του Θεού, επειδή ο Θεός τον αναβάθμισε εκεί έχοντας προβλέψει ότι θα σταθεί μέχρι το τέλος τελείως δίκαιος.

Περισσότερα...